Sunday, November 2, 2008

cinco

ooo, kallid lugejad!
M2rkamatult on m88dunud j2rjekordne n2dal DR-s. Kuigi eelmises postituses sai justkui plaanitud, et tuhiseme sel n2dalal j2rgmistele asumaadele, siis t2nu kohaliku kliima sobivusele ja cubalibre odavusele, oleme otsustanud siin v2heke kauem peatuda. Costa Rica v6ib pisut oodata, no veel nii neli p2eva v2hemalt;)

Viimati sai mainitud ka meie Sosua esimest huvitava iseloomuga 88maja, kust me hommikul vannist suure putuka leidsime. Hirmus vahva oli! Pikutas meie uus s6ber selili, jalad taeva poole ja nuputas putukam6tteid. Vaatamata taolistele silmapaistvatele dominkaanis6pradele, kolisime j2rgnevalt tsipa syndsamasse asutusse. Siinkohal on ka kallil lugejal v6imalik tutvuda paari vaatega:

Ma ei julge 8eldagi, millega me enamus n2dalast tegelenud oleme:) Vihjeks ehk niipalju, et need tegevused on seotud p2ikese, vee, raamatute ja pikalt magamisega. 6ues on j2tkuvalt yle 30c sooja ja vastuseks lugejakysimusele - jaa, me oleme pruunid nekud! (siin on j2lle kadestamise koht, eksole:))

Tegelikult me p2ris tervet n2dalat ka maha ei maganud, tutvusime pyydlikult kohaliku kylakultuuriga ja seiklesime koskede matkal. Kohalikud on siin ebaharilikult s6bralikud ja jutukad. 6htuti teevad tydrukud ennast ilusaks ja kobivad baaripukkide otsa jalgu k6igutama ja kokteile mekkima. Valged mehed saavad neid siis vaatamas k2ia. Rohkem edasi ma ei julge m6elda.

Siinsed poed, t2navad ja muud asutused on k6ik hirmus pisikesed. Tundub, et iga kohalik on oma kodu uksed lahti teinud ja avanud seal baari/juuksuri/kypsekana-pakkumise-v6imaluse. Inimesed passivad t2navatel ja baarides ja tshillivad niisama. Kohalikuks popiks transaks on motikad ja muud p6risevad vahendid, mille abil siis gringosid ja kohalikke ringi taritakse. Me ei ole siiani vaatamata ohtratele pakkumistele nende poistega s6itmas k2inud. Taas pakume silmailu ja n2itlikustavat materjali oma s6nadele. Esimene pilt on siis kohalikust peapygamisasutusest ja teine motikameestest, kes kyyti pakuvad.

Koskede kohta vaadake parem juutuubi videot ja nende kodulehte: http://www.27charcos.com/index.php. P2ris gruuvi oli see:) Hyppasime k6rgustest vette ja libisesime kaljudevahelises j6es. J6udmaks vajalikku asukohta, tuli meil loomulikult kasutada taas kohalikku bussitransporti, kus meil 6nnestus esimene kord hirmsalt koorida saada. Nimelt ei leppinud me rumala peaga s6idu eest tasu kohe alguses kokku ja meilt r88viti 40 kohaliku raha asemel 100 (ehk siis kokkuv6tvalt saime 30EEK-ga tynni;)). Taaskord avanes suurep2rane v6imalus Toyota Hiace tyypi bussis kahekymnekolmekesi istuda. Vaade bussirahvale siis, kui meid oli veel umbes kolmteist:

Novot. Meil oli posu lugejakysimusi ka, aga enamustele neist oleme ise vastused leidnud, nii et seekord viktoriini ei tule.

buenas noches,
maris

Mihkel said...

Tere Paul ja Maris. Kohutava motohuvilisena lummavad mind DM "invisible" kiivrid ja pildiloleva motika seksikalt suur pakiraam:) Kuna Lili läks eile (pühapäeval) Tallinna, käisin vanemate juures söömas - minnes ja tulles kraapisin auto esiklaasi kenasti jääst puhataks. Tore, et te suurtes kogustes raamatuid loete:)

annelisander said...

Nii US trip ühel pool ja töises TLN's tagasi. Lendamisest sai 10x peale lõpuks ikka päris villand, eriline kontrast oli 777'ga üle ookeani tulla ja siis Saab prop.lennukiga Stock-TLN ;)

Muidu oli väga mehukas reis, Hellõuviin on muidugi mega üritus meerikamaal. Käisime Anniga ka ööklubitamas.

Ax sulle kadestamiseks... lapsepõlve unistus sai teoks, käisime NBA Heat vs. Kings vaatamas ;)

Katu said...

kas tohib kysida, nende raamatute kohta. millised on trendikad reisiraamatud selles maailma nurgas?

Katu

Unknown said...

kallis lugeja katu,

mul on kodust kaasas karmid giidid ja yksikud planeedid. enamasti tutvun nende sisuga.

kohalikus hotellis oli ka raamaturiiul, kust krabasin yhe john grishami raamatu ahnetest advokaatidest. oli ka t2itsa okei basseini22rne lugemine.

aga tead! siinses costa rica hostelis on v2ga numpar rampsiriiul, mis on jagatud keelte kaupa. ja yks osa on pyhendatud skandinaavia maadele. otsisin suure huviga, aga eestikeelset ei tuvastanud. nyyd on hirmus kahju, et pole siia midagi endast maha j2tta. ikaldus.