Monday, November 10, 2008

seis

Tere taaskord, armastatud lugejaspere!

Eile 6htul just enne magamaheitmist, hetk enne s6ba silmaletulekut, kukesammu jagu enne Une Mati tuppaastumist, hinget6mme enne uinumist, oli meil Marisega v2ga viljakas ja kirev vestlus teemal "Kellele, miks ja kui palju tuleb endi tegemistest arvut' vahendusel teavitada". Eks see esmalt n2ib nagu gymnaasiumi kypsuseksami teema emakeeles, kui lisada sellesse s6nadejatta ka "kaasajal" v6i "t2nap2eval". Igatahes igatahes poleks ma raalikauge inimesena antud teemaga oma kypsust proovile pannud toona ega saa tegelikult p2rist2pselt aru ka sellest nyyd.

Aimasin, et nati nagu t8nkan teemat, aga ei midagi. Eilse kahek2ne k2igus selgus n2iteks, et koduses Tallinnas on kohe-kohe valmimas tugigrupp meie tegemiste lugemiss6ltlastele. Inimestele, kes vajavad seda natukest nagu jumalatejooki va imelist nestet, et hallis Eesti elus hing sees hoida. Lisaks selgus, et Marise ekskolleegid pidid blogi j2lgi nuhkima ja m88da kontorit tagaajama nagu sead tryhvleid. Jah, p2rast seesugust syvaanalyysi iseendas leidsin, et seda tuleb lugejasperele kajasta'. No et lihtsalt ei piisa paarin2dalatagustest sissekandest lausejupiga "oleme elus ja Boliivias" v6i kes teab, kus mujal siis.

Njah, nyyd siis sain aru, et see on tohutu vastutus selle laiahaardelise publikumi ees, mille piire ma oma v2ikeses peas ei hoomanud. ANDESTUST HOOLIKUD, ET TEIE MURED MULLE V66RAD ON! Pyyan end parandada. Eks kui minevikku kiigata, siis v6ibolla j2i mul eelmise n2dala tagune postitus tegemata just selle suure publikumassi t6ttu, mitte selle viha ja raevu Juanide vastu, kes meile bussipiletitega 30 eeguga mytsit6mbasid.

Maru, kui populaarse pruudi ma ikka saanud olen.
Teie Paul

4 comments:

annelisander said...

Ola Amigos!

No te peaks sealt pigem kirjutama, kui tore, ilus, väike ja armas Eestimaa ikka kaugelt vaadates on, siis oleks nagu natukenegi pointi siinolitel elada-olla ja mitte päris sõltlaseks muutuda ja kadetseda, sest meie pool maakera ju pangad ja ärid langevad, töökohad kaovad ning lõppeks on väljas sügistorm ;)

Mihkel said...

Mu nimi on Mihkel ja olen sõltlane. Olen sõltuv sõpradest ja heast huumorist. On suur asi endale probleemi tunnistada. Hakkan endast aru saama:)

eva said...

Oi musud, rääkides infosõltlastest siis ma paaniliselt ootasin muudkui kirja ja siis täna alles avastasin Mannu väikse räpaka kirja oma junk’i seast, et teil blogi.
Räägite küll siin Mannu kannikate varjamisest aga kus on siis need tõelised võitluspildid, kus on pildid, kus Paul võitleb kaunitari au nimel pärismaalastega ?!
Ja mina ikka tahaks näha seda imekaunist pilti kollastest vuplitest, millega siin tööinimesi üleskeerutatakse ;)

Unknown said...

kallis AS ehk tegelikul 2xAA-d - jah, Eestimaa ongi tore, ilus ja armas. meil on ka kodumaa lipp ka kaasas, mida kuumal suvep2eval ohjeldamatult lehvitame:)

mihkel - tubli! hea algus. probleemi tunnistamine on juba pool v6itu ja oluline samm paranemise teel.

kallis muss eva - mul oligi kuri kahtus, et mu postitus on sulle junki laekunud. eveliinal juhtus sama lugu. v2ga t2bar. me ei saa v6itluspilte yles panna - see on rassivaenu 6hutamine;) kollastest vuplitest pead Pauliga r22kima. kui ta pehmeks meelitad, siis saad vbl privaatselt pildi:D

embame hirmus tugevasti teid k6iki,
M&P