Saturday, October 10, 2009

veintiocho

Eks ikka reisma minnes ootad-loodad, et saad suuremate ekstsessideta hakkama, kuid seekord meil kahjuks nii ei läinud. Pisiäparduste rida sai alguse juba kodumaal, kui Marise Amazonist tellitud LP ei tulnud kohale ja seekordne reis sai alguse ilma reisisellide piiblita. Panustasime, et kyll saab uue soetada kusagilt lennujaamast. Asjade k2igust ette rutates v6ib 8elda, et nyydseks on see meil inglisekeelsena olemas, kuigi vahepeal n2is v2gisi, et hädaabi-Yksik-planeet tuleb meie perre ispaanjakeelsena soetada.

Reis oli pikk ja asja krooniks selgus kell 7 hommikul Mexico City lennujaamas, et olime ise vaatamata vintsutustele kiiremini kimanud, kui meie pagas. Lennujaama pulgad andsid aga kiiret infot, et kotid tulevad Madriidist järgmise lennuga ehk 12h hiljem. Oo maru - tundsime, et Hänksi Tommi lennujaamafilm saab meie näol koopia. Asja lahendasime Mexico Citys kolades ja niisama m8lutades ja oh 6nne-r66mu, kui vandersellide matkam2rsid loiult pagasilindil l8ntsisid. K2es!!! Lusti kärpis pisut seljarisse valgunud 250ml peapesu vahendit. Asjade kasimisel tuvastasime, et kork, va kuri, oli seekordsetele vintsutustele alla vandunud ja otsustanud puruneda. 6nneks olid aga enamus riideid eraldi kilekottides ja kogu nodi shampooniseks ei saanud, kyll aga oli koti kraamimise vaev vallatu ja vahva, seebimullirohke.

Reklaaminurk fruktise peapesus6pradele - uue samaliigilise pesutoote soetasime siit ka, kontrollimata selle korki. Ja oo suurt 6nne! Ka see oli katkine:) Ehk loll saab kirikus ka peksa ja naiivne vandersell uue shampoonilaadungi kotti:)

Kuna pagasiviivitusega ei sobinud enam esialgu plaani v6etud bussiajad v2isamaks k2sit88mekat Oaxacat, tuli suund v6tta otse surfilinna l6unarannikul ehk Puerto Escondidosse. Oo m6nus - sooja julgelt yle 30 pygala, laine suur ja suplemiseks m6nus ning rumm, laim, jää ja koola maksavad piinlikult vähe!

Täna 88seks jälle bussi, et liikuda ylespoole maiade j2lgedele ja paari p2eva p2rast j6uda Kariibi mere äärde.